دوستانه
دوستانه

دوستانه

گواهی موقت


رفتم پیش معاون اموزشی برای کاری وگفتم دفاعم تموم شد کلی منت سرم گذاشت ویک نامه برام نوشت که تحویل اداره اموزش پرورش بدم،گفت گرفتن این حداقل یک ماه طول میکشه ولی من برات یکدقیقه صادر کردم،منم همون موقع تحویل اداره دادم که یه اقای جدید داخل اتاق بودن بهشون گفتم همین برای صادر شدن حکم لازمه ؟اقا هم گفت من نمی دونم تحویل مسؤلش میدم،یروز دیگه رفتم اداره مسئول نبود ،یه روزدیگه رفتم مسئول  رودر حین وضو پیدا کردم گفت مدارکتون روفرستادیم جوابش نیـومده.یه روزدیگه رفتم برای کار دیگه ای اداره، مسئول بازهم نبود همون اقای قبلی گفت باید از اقای مسئول بپرسید ،یه روز دیگه همسر به اداره رفته بود اقای مسئول گفته بود ،زیاد پی گیری نکنید شاید حکمو نزنن وبگن رشته تون مرتبط نیست .یه باردیگه اقای مسئول رو داخل اداره دیدم وپرسیدم،گفت کارتون پیش اقا" شین "نامی گیر کرده ولی از من نشنیده بگیرید،بلا خره سه ماه گذشت ما رفتیم پیش اقای شین گفتن مدارک شمارا اصلا برای ما  نفرستادن،پی گیری کنید اگه فرستادن با چه کدی بوده؟وبه اقای مسئول زنگ زدن که طبق معمول اداره نبود،ما سراسیمه اومدیم اداره که اقای مسئول بازم طبق معمول نماز بودن،بعد از خوندن نماز توی پله ها بهشون گفتم،انکار کرد که شما نیومدی پی گیری کنی‌!!!!!!!!بعد پروندم رو نگاه کردو گفت.شما باید گواهی موقت از دانشگاه می اوردی این برگه از که اوردی ارزشی نداره !!!!!!من گفتم چرا زودتر نگفتید من حداقل شش هفت بار از خودتون پرسیدم ،چرا نگفتید باید گواهی موقت بیارم ؟؟؟؟؟گفتن شما باید خودتون می دونستید  !!!!!حالا هم دیر نشده فردا گواهی موقت رو بیارید. من شنبه صبح رفتم دانشگاه دنبال گواهی موقت وقتی دانشگاه رو دو بار دور زدم .وچند طبقه  رو بالا پایین کردم وصد نفر امضا کردن گفتن ،حداقل یکماه دیگه طول می کشه وپورتال روچک کن اگر اطلاع دادیم بیا!!!!!!!

واقعا چه باید گفت!!!!