دوستانه
دوستانه

دوستانه

نمی دونم

نمی دونم راست میگه یا دروغ،نمیدونم احسایش چیه،من دراین مورد خیلی کودنم،ایا همه چی شوخی بود؟من خیلی جدی گرفته بودم؟؟چرا من جدی گرفته بودم؟؟چرا ؟؟؟؟؟

خیلی تحقیر میشم سوال کنم تازه فکر نکنم جواب درست بگیرم!"""

رفتنی

یعنی تموم شد؟؟؟؟؟؟

به این زودی؟؟؟؟

چرا؟؟؟؟؟

بدون توضیح؟؟؟

انرژی مثبت

سلام صبح به خیر،هوا خوبه،صبح قشنگی شروع شده ،پر از اتفاقای خوب،دیروز رفتیم طبیعت گردی ،اینقد خندیدم که نگو،تو ماشین که دیگه هیچی..

یک عدد پشیمان

نباید اون حرفو میزدم،ناراحتش کردم،خیلی که بد نبود،الام دلم خیلی پشیمون،اشتباه کردم،من هنوزم هیچی بلد نیستم

لجبازی

ایا کسانیکه ادعا می کنن مارو دوست دارن ،ممکنه هی تو جمع لج به لج بذارن؟؟؟؟ایا ما اونوقت اونا رو بیشتر دوست داریم؟؟؟ایا دروغ می گن ومارودوست ندارن؟ایا ما وقتی مثل خودشون رفتار می کنیم باید عنوان زور گو رو یدک بکشیم؟؟ایا ما باید علم غیب داشته باشیم؟؟؟؟؟؟